KAMA PILOT Official Blog
Twitter · Facebook page · Instagram · Tumblr



Tuan Tanah

Assalammualaikum! My name is Kamarlia. Tapi name glamerrss Kama Pilot. Kenapa Pilot? sebab cita2 nk jadi austronout tapi jauh nau nak pi nasa tu rendahkan sikit la, tukar jd pilot. Tp tu pon tak lepas jugak sebab rabun. So, amikla electrical. HAHA. xde kene mengena. Tapi cita2 tu tetap tersemat di sanubari. Cewaah. Peminat tegar SHINee. Yes! I am MVP n SHAWOL. The youngest daughter of KAMAR's Family (all of my family members start from KAMAR include my mom n dad). Electrical Engineer to be. InsyaALLAH. Welcome to my blog. Where I share my experiences on my personal life and all sorts of stuff. Hope to see you around! :)


Credit to
The creator of this blogskin



Recent Posts
· Shining Shinee ~~
· not alone~~
· Aku terpaksa menukar template yang ade ...
· kronologi pencerobohan kumpulan bersenjata dari se...
· SHINee Line Chat UPDATE ^^
· Me.Them.Love
· Study Last Minit ??
· untitled ;D
· what we call sahabat
· masaalah? hadapinya ^^


aku dan anime ~~
Jumaat, 19 Julai 2013 | Posted by Lionel | 0 comment/s


hai uoollss! *lambai2

AMARAN : entry ni ditulis dgn penuh perasaan. mungkin akan ade ayat yg terlebey excited di sini. hahaha

ari ni aku nak cerita tentang sejarah aq dan anime. aku dgn anime ni mmg x boley dipisahkan sjak azali lg, bak kate org mcm isi dgn kuku, semut dgn gula, tikus dgn hamster. errrr. boley la

Aku mmg minat anime ni sejak dari aku darjah 4 lg. Mase tu era2 dragon ball dgn sailormoon. Msti ingat lg trade mark ni kan? 

dgn kuasa bulan akan membunuhmu

Haa.. mende tu mmg famous la waktu tu. #penangan cite sailormoon. hoho

Mase tu aq mmg addicted giler r dgn cite sailormoon dgn dragon ball smpaikan setiap kali nmpak patung @ sticker die je mesti nak beli. huh.

 Tiap2 minggu kol 9 pagi mmg da terpacak r kat dpn tv. remote mmg awal2 aku da booking. haha. pukul 9 pagi cite sailor moon pastu kol 9.30 sambung plak dragon ball.

sailor moon. cun beb! hoho

Lepas sailor moon da abeh, dragon ball tak habeh2 lagi. Lame gile cite dragon ball ni. Bape ratus episod ntah. Banyak kali jugak la si Goku ni mati hidup balik, mati hidup balik. haha

beberapa version goku


Ha. Dalam banyak2 character dlm cite dragon ball, aq paling suke Goten. die ni anak goku yg no 3. Comel gile r wa cakap kat lu. 

goten. comel kan3

Lepas tu cite sailoormoon tu hbis ganti pulak dgn cite mobile suit gundam seed. Haa. ni mmg cite feveret aq. Mmg bertaon2 aq angau kat hero die, Kira Yamato tu. Hensem gile r. hoho

Aq suke cite ni sebab die lawan2 robot ataupun name die gundam. Ade jugak r die selitkan nilai2 kat situ. Cam jgn putus asa, fight untuk keamanan. ceehh. 

Sebab cite ni la, name aku "Kama Pilot". Aku bercita2 nak jd pilot lepas tgok cite ni la. BEST BEST BEST giler!. hahaha. Die punye mobile suit tu (freedom) mmg superb la. Ade gun, knife, rifle sume. Satu hari nnt aq akn dapatkan jugak bende tu! *semangat berkorbar2


kira n uthran dgn mobile suit diorg


mobile suit kira, freedom


kira yamato! ensem kan? hehehehe


Ha. itulah permulaan kisah aku dan anime. Sampai skarng aq still lg suke gile tgok anime, baca manga, komik, dan seumpama dgnnyalah ;P

Cuti sem ni pon 24 jam asyik tngok anime je. Da berminggu2 aku marathon anime ni. Time kasih la kat Syazwan, Yana Clyne dgn Madi yg slalu mnyumbang anime kat aku. nak harap aku download mmg xla #malas. huahuahua

Antara anime2 feveret aq yg lain : Yu-gi-oh, midori no hibi, Star ocean ex, black cat, Ao No Exorcist, Code-Breaker, Nurarihyon No Mago, Ragnarok The Animation, Shaman King, Zero No Tsukaima n banyak lg la. 

Lastly, antara watak feveret aq dlm black cat. Jeng3~~

Black cat, Train Hearnet <3



K la, Jana!

XOXO